Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Pulau Besar, Melaka
Saturday, June 2, 2012 • Saturday, June 02, 2012 • 0 comments


based on the pic above, i think you can guess what i'm going to write in this entry.. kan ? kan ?
hihihi, okay tak payah meneka meyh sini saya cerita :)

26-29 mei 2012, baru je nak start cuti sekolahkan saya dah kena pergi camp.. serius tak berapa nak rela sebab masa tuh baru je habis exam.. tapi dengan izin Allah saya pegi jugak.. 
ya Allah, jauhnya Pulau Besar, Melaka tuh.. cramp nauzubillah kaki sebab duduk lama sangat dalam bas.. tapi yang owsemnya kan masa nak pegi pulau tuh kita org kena naik boat and that was my first time.. masa tuh dah senja tau, time kat tengah laut rasa sebak sangat dada nie, tanpa sedar airmata nie terjatuh sebab tengok kebesaran Allah.. and here the pic.. Subhanallah, cantikkan !! masa tuh terasa sangat sangat sangat keagungan Allah, La Ilahaillallah 

Camp kat pulau besar tuh memang best.. dapat tido dalam air, dapat panjat batu besar, mandi laut sambil dukung Imran, buat presentation.. but the most i hate was bila asyik kena marah je.. maybe i'm the one yang kuat tacing tapi Ya Rabbi saya memang paling pantang kena marah, tak kesah lah even alang kata manja or what but seriously i don't like.. heheheh, cerewatkan saya, tapi ada aku kesah ?? hahahhaha :D
paling tak boleh lupa bila 2 malam berturut-turut kena bertapa dalam hutan, tengah tengah malam pulak tuh..sorang sorang lagi... nah ! amik kaw... seramnya ya Allah !! tapi kan satu perubahan yang saya nampak dalam diri, saya dah tak penakut macam dulu and now dah berani stay up tengah tengah malam buta alone.. Alhamdulillah, and kata-kata cikgu megat still fresh in my mind :)

tapi apa pun kan, even fasi-fasi tuh marah marah kan... from the bottom of my heart, saya rindu dorang sebenarnyaaaaa... rindu sangat sangat !! Alhamdulillah FB ada so still can contact.. to all my beloved fasi, saya nak mintak maaf sangat sebab kan saya saya saya saya pernah bengang kat korang semua.. apa pun semoga kita jumpa lagi, insyaAllah :)





Cinta ALLAH, Cinta Abadi ❤



❀ Tujuan Hidup ❀

ana ❤ Allah & Rasulullah

❀ Tujuan Hidup ❀

Aku tidak menciptakan jin dan manusia melainkan agar mereka beribadah kepadaKu


Surah Az-Zaariyat : ayat 56


❀ Kotak Jerit ❀





❀ Like ! Like ! Like ! ❀




❀ Back to past ❀



❀ Credits ❀


Template : Aulia Septiya
Edited : Ulfa Juliah
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google