Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Kupohon redhaMu, ya Allah
Sunday, June 3, 2012 • Sunday, June 03, 2012 • 0 comments

Kupohon redhaMu, ya Allah

sunyi + sepi hari around jam 3 pagi nie..
hmm tiba-tiba dadaku sebak sangat ya Allah.. menahan perasaan rindu, rindu yang amat sangat !! rindu terhadap diri Ulfa Juliah yang dulu :'(
ntah kenapa sekrang nie kan, hidup rasa kosong, kosong, kosoooongg sangat sangat ! maybe sebab takde liqa; kot... hmm aku terlalu rindukak liqa'.. now seolah-olah hidupku jauh sangat dariMu ya Allah.. airmata nie selalu sangat dengan tiba-tibanya jatuh and once airmata nie gugur automatically mindaku teringat Engkau, ya Allah.. and hatiku selalu tertanya-tanya :

ya Allah, Kau murka kat aku ke ya Allah ??

betapa aku rindu sangat ketenangan dan kekuatan yang pernah Kau anugerahkan padaku dulu,ya Allah.. sekarang nie aku dapat rasa seolah-olah imanku jatuh dan aku tak suka tuhh.. hmm ya Allah tolong bagi aku peluang untuk menjadi hambaMu yang beriman plus perempuan solehah yang Kau redhai sebab bila hidupku kosoooongg macam nie, baru aku faham betapa tak ternilainya erti kemanisan iman tuh..


Segala yang ada dalam hidupku
Kusadari semua milik-Mu
Kuhanya hamba-Mu yang berlumur dosa
*
Tunjukan aku jalan lurusku
Tuk menggapai surga-Mu
Terangiku dalam setiap langkah hidupku
Karena kutahu Hanya Kau Tuhanku

Reff:
Allahu Akbar Allah Maha Besar
Kumemuja-Mu di setiap waktu
Hanyalah pada-Mu tempatku beteduh
Memohon ridho dan ampunan-Mu 

Cinta ALLAH, Cinta Abadi ❤



❀ Tujuan Hidup ❀

ana ❤ Allah & Rasulullah

❀ Tujuan Hidup ❀

Aku tidak menciptakan jin dan manusia melainkan agar mereka beribadah kepadaKu


Surah Az-Zaariyat : ayat 56


❀ Kotak Jerit ❀





❀ Like ! Like ! Like ! ❀




❀ Back to past ❀



❀ Credits ❀


Template : Aulia Septiya
Edited : Ulfa Juliah
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google