Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Jodoh ♥
Saturday, June 9, 2012 • Saturday, June 09, 2012 • 0 comments


jodoh tuh rahsia Allah, maka kuserahkan perihal jodoh hanya kepadaNya

Allah dah janji semua orang ada jodohnya masing-masing.. of cos aku pun tak terkecuali.. 
tapi kan kenapa ramai orang terlalu obses bercinta dgn someone yang belum tentu jodoh diorang ?? 
tak takut kecewa ke ??
kata orang jodoh tuh kena dicari, tapi bagi aku jodoh tuh tak payah cari sebab nanti dia akan datang sendiri jugak.. yeah,aku percaya tuh !!

jujur dari hati, aku nak nanti dapat suami yang soleh supaya nanti kami dapat lahirkan anak-anak dan bina keluarga bahagia yang diredhai Allah didunia & akhirat.. itulah impianku..  aku tak perlu stalk lelaki soleh tapi yang penting sekarang, aku cuma perlu jadi sebaik baik baik baik baik baik perempuan sebab Allah dah kata lelaki yang baik, untuk perempuan yang baik..  perempuan kan berasal dari tulung rusuk lelaki, so aku percaya sangat "dia" akan datang carik tulang rusuk dia sendiri.. insyaAllah 

wahai jodohku, saya tak tahu awak siapa ? saya tak tahu awak kat mana ? tapi saya percaya awak sentiasa ada untuk saya, tak kat dunia pasti kat syurga Allah.. apa yang saya harap,awak akan jadi lelaki yang boleh bimbing saya untuk jadi wanita solehah dan insyaAllah saya akan berusaha untuk menjadi isteri yang terbaik untuk awak 


NO  B4 NIKAH  

Cinta ALLAH, Cinta Abadi ❤



❀ Tujuan Hidup ❀

ana ❤ Allah & Rasulullah

❀ Tujuan Hidup ❀

Aku tidak menciptakan jin dan manusia melainkan agar mereka beribadah kepadaKu


Surah Az-Zaariyat : ayat 56


❀ Kotak Jerit ❀





❀ Like ! Like ! Like ! ❀




❀ Back to past ❀



❀ Credits ❀


Template : Aulia Septiya
Edited : Ulfa Juliah
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google