Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Contest My Blog Simple Enough
Sunday, December 4, 2011 • Sunday, December 04, 2011 • 0 comments

tatkala kebosanan menghimpit jiwa, seperti biasalah blog walking menjadi sasaran minda.. seronok sebenarnya mengintai blog milik orang walau tidak kukenal siapa mereka, entah bagaimana paras rupanya, entah baik atau buruk akhlaknya tapi yang paling penting aku dapat pengajaran daripada kisah mereka..walk dan terus walk dari satu blog ke satu blog, penat tak terasa cumanya jariku, ahh ! sempuuuttt !! XD tapi tatkala mata terancap pada blog entry entry blog Aina.G.Chance. serta merta sempuuut jariku terbang melayang,hilang ditiup angin petang.

CONTEST MY BLOG SIMPLE ENOUGH

PENAJA UTAMA CONTEST MY BLOG SIMPLE ENOUGH

setelah meneliti 2 banner di atas, hatiku cukup kuat mengatakan bahawa aku patut join contest nie sebab My Blog Simple Enough.. ye ke simple ?? kenapa simple pulak ?? sejujurnya,saya cukup tertarik dengan blog saya nie sebab blog nie dihiasi dengan 1 Colour je that is my favourite colour, PINK !! cukup simple kalau nak dibandingkan dengan blog orang lain yang sarat dengan macam macam warna.. takde niat nak mengata,cuma sakit mata bila banyak sangat warna tapi mungkn taste kita orang yang berbeza :)

Blog Saya (atas)

Blog Saya (bawah)

my next reason why i should join the Contest My Blog Simple Enough is sebab my blog simple enough lah.. heheh,maaf gurau..  lagi satu sebab kenapa saya kata blog saya simple ialah widget yang ada kat my blog alhamdulillah taklah banyak sangat, ada pun yang kena hide.. so,bila nak bukak blog saya taklah lama sangat nak loading.. ada certain blog  tuh MasyaAllah serabutnyaaaa !! sebab banyak sangat widget agaknyaa,sampai nak scroll ke bawah pun susah dan saya cukup yakin insyaAllah blog saya tak macam tuh sebab blog saya simple and i've 2 favourite blogger that is kamilya and fazira sebab blog diaorang comel dan simple sangat..saya Suka ! Suka ! Suka !  jadi dengan sekali lafaz saya memaklumkan bahawa
MY BLOG SIMPLE ENOUGH :)
                                                   

Cinta ALLAH, Cinta Abadi ❤



❀ Tujuan Hidup ❀

ana ❤ Allah & Rasulullah

❀ Tujuan Hidup ❀

Aku tidak menciptakan jin dan manusia melainkan agar mereka beribadah kepadaKu


Surah Az-Zaariyat : ayat 56


❀ Kotak Jerit ❀





❀ Like ! Like ! Like ! ❀




❀ Back to past ❀



❀ Credits ❀


Template : Aulia Septiya
Edited : Ulfa Juliah
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google