Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Sakiiiiiiiiiitt sangaaatt Ya ALLAH :'(
Monday, October 3, 2011 • Monday, October 03, 2011 • 0 comments


Ya ALLAH,susahnya nak luahkan perasaan yang mencengkam dalam hati nie.. saat ni,airmata jatuh berderai sambil menekan keyboard.. sakiiiiiiiiiiiittttt !!! sakiiiiiiiiiiitttt sangattt !! perasaan nie.. sejujurnya,lebih sakit masa kena tinggal oleh lelaki yang bertakhta di hati tapi tuh dulu.. cuma airmata yang mampu describe sakiitnyaa perasaan nie.. ya Allah,aku rasa hati nie lemah tak bermaya..hati nie seakan akan menanggung deriiitaa yang amat sangatttt !!!! yang pasti batinku terseksa bukan kerana manusia tapi kerana TUHAN MANUSIA.. YA ALLAH ! adakah Kau murka kepadaku ?? aku sedar Ya ALLAH aku makin lalai Ya ALLAH.. selalu sangat sebok dengan Add Math sampai nikmat baca Al-Quran yang aku rasa dulu seolah olah hilannggg.. sekarang nie ibadah sunat pun makin banyak aku tinggalkan.. plus,jarang dah aku sebut namaMu.. bodohnya aku Ya ALLAH,selalu bukak youtube tapi dengar lagu yang takde manfaat yang 100% melalaikan..Ya ALLAH !! jangan Kau tarik nikmat yang aku rasa tuh Ya Allah !! :'( Ya ALLAH !! Sedarkan aku bahawa aku nie hambaMU,aku menumpang di atas bumiMu,sedarkan aku hidupku hanya untukMu.. ampunkan hambaMu yang jahil ini ya Allah !!! :'(


TAUBAT SEORANG HAMBA.

Hati Hiba Mengenangkan
Dosa Dosa Yang Ku Lakukan
Oh Tuhan Maha Kuasa
Terima Taubat Hamba Berdosa

Ku Akui Kelemahan Diri
Ku Insafi Kekurangan Ini
Ke Kesali Kejahilan Ini
Terimalah (3x) Taubatku Ini

Telah Aku Merasakan Derita Jiwa Dan Perasaan
Telah Hilang Dari Jalan Menuju Redha Mu Ya Tuhan

Di Hamparan Ini Ku Meminta
Moga Taubat Ku Diterima

Cinta ALLAH, Cinta Abadi ❤



❀ Tujuan Hidup ❀

ana ❤ Allah & Rasulullah

❀ Tujuan Hidup ❀

Aku tidak menciptakan jin dan manusia melainkan agar mereka beribadah kepadaKu


Surah Az-Zaariyat : ayat 56


❀ Kotak Jerit ❀





❀ Like ! Like ! Like ! ❀




❀ Back to past ❀



❀ Credits ❀


Template : Aulia Septiya
Edited : Ulfa Juliah
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google