Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Pengubat Lara Hatiku
Thursday, October 27, 2011 • Thursday, October 27, 2011 • 0 comments


IKATAN KITA TERLALU INDAH


hening dan tenang pagi itu
entah bagaimana,kita berkelahi dan tiada yang mahu mengalah,
bicaramu menghiris jiwa,lantas aku pergi begitu saja
mood mu tika itu sememangnya tidak stabil
namun sebagai insan biasa,
hatiku terluka tika di marah tanpa sebab yang munsabah + munasarawak
JUJUR ! HATIKU TERLUKA :(

kaki terus mengorak langkah,pergi meninggalkan dirimu
sebelum melangkah pergi luahan "aku boleh survive without your motor" meniti dibibirku
melangkah daku pergi bersama hati yang pedih berbalut sedih
mata mulai di basahi mutiara jernih,namun ku tahan dan ku tahan dan ku tahan
bisik hati ku "NO TEARS FOR THIS MORNING"
sememangnya aku murah dengan airmata,
yeah,aku memang anak manja,tak bisa ditinggal sendiri
malah,ibu turut mengakui fakta itu,bukan saja ibu,family dan kawan2 turut setuju
namun apa kan daya,suratan Allah sememangnya aku,mudah terusik orangnya
walau pun kini usiaku menjangkau 16 tahun.

tanpa ku duga,saat kaki melangkah bersama pedih yang sarat di jiwa,
kau datang,mengejarku lalu memujuk hati yang sedang lara
ego mendominasi diri,namun kesabaranmu melembutkan kerasnya hati ini
tuturmu "jomm,orang hantar pegi sekolah"
tanpa banyak songeh aku berkata "okay" :D
sememangnya bertuah diriku,memiliki abang sepertimu
sabar melayan karenahku malah karenah 2 adik kita yang sangat comel
syukur Alhamdulillah,terima kasih Ya ALLAH !
kerana Kau menganugerahiku abang sebaik dan hensem seperti ANSAR GASANG.

doaku sentiasa semoga ANSAR, ULFA, LEHA & BABY
jadi anak yang soleh dan solehah serta taat pada ALLAH SWT
thanks very much to our beloved parents sebab lahirkan dan didik kami
I LOVE MY FAMILY <3

Ya Allah !! jadikan keluargaku antara hamba hambaMu yang layak menjadi penghuni Syurga FirdausMU
InsyaAllah :)

Cinta ALLAH, Cinta Abadi ❤



❀ Tujuan Hidup ❀

ana ❤ Allah & Rasulullah

❀ Tujuan Hidup ❀

Aku tidak menciptakan jin dan manusia melainkan agar mereka beribadah kepadaKu


Surah Az-Zaariyat : ayat 56


❀ Kotak Jerit ❀





❀ Like ! Like ! Like ! ❀




❀ Back to past ❀



❀ Credits ❀


Template : Aulia Septiya
Edited : Ulfa Juliah
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google